lunes, mayo 31, 2010

6a MARXA BTT CETIG 2010 QUART, GIRONA

El dissabte passat vaig anar a fer una marxa en BTT a Quart, Gironès, organitzada pel CETIG. L'encarregat de fer, marcar i de que la majoria ens perdéssim (jo em vaig colar 2 vegades), va ser el meu bon amic Carles Fortià (Furti).

Eren 31 Km mooooolt pisteros i trankis. Pero va ser divertit. La nota la va donar un rierol que el vam creuar......15 vegades???? L'any que ve li demano una moto d'aigua a en Roger per fer la cursa...jajajajaja.

Vaig tornar a experimentar la soletat (ja comença a ser massa habitual). Anava en un grup de 4 o 5 fins al km 12 peró mica en mica els anava deixant a la pujada llarga al Montnegre. Em vaigquedar solet la resta de marxa ja que els de darrera no m'atrapaven i no hi havia collons d'atrapar els del davant. En una baixada llarga intuïa una mica de pols aixecada al camí, segur que acabava de passar algú. Aquest algú havien de ser els que anaven del 10 al 15 de la general. Tot i posar-me a rodar a 37 i 38km/h per les pistes amples i aguantar a plat els repetxons que trobava, no hi va haver manera d'atrapar-los i vaig arribar sol al final en 16è lloc i un temps de 1h 37min (confirmat!)

CLASSIFICACIONS

Aquesta setmana tinc moooooltes coses personals i problemilles varis per solucionar. Em dedicaré a rodar suau el màxim que pugui i, si Déu vol, dissabte ens plantarem a la sortida de "La Bonaigua". Objectiu, fer menys de 7hores. Perquè..... fer menys de 6h 40min i conseguir diploma d'or....és molt demanar, no? jajajaja


















1 comentario:

Txema dijo...

Bones Jordi!!!
Felicitats per la teva cursa a Quart!! La veritat es que està molt bé! Ja he mirat el teu blog, i he vist que vas anar a la del Montseny, les Goges i ara la Bonaigua!, que sembla una marxa bastant exhigent. Jo no l'he fet mai, i aquest dissabte tinc casori.
Fins la pròxima!!