jueves, abril 15, 2010

FINDE COMPLERT i més

DISSABTE

Vaig anar a la piscina a fer xip-xap amb la meva filla, després vaig nedar 1500mts (cada dissabte fem torns amb l'Ester i així podem nedar tots 3).



DIUMENGE
Vaig sortir a fer una volta que m'agrada molt i vaig tardar molt menys de lo normal ja que vaig disfrutar d'un "pelotón" de ciclistes. Molts eren d'Amer. No hi vaig parlar gaire. No tinc gaire experiència en relleus i en anar a roda peró vaig aprendre a marxes forçades. Impressiona bastant donar un relleu i pensar que estas tirant de 20 tius a 42km/h.


Abans, peró, vaig trobar 4 nois camí de Les Encies (2 Esteve i 2 Tot Color). 2 eren "veteranus" de 50 o més i els altres 2 eren bessons! Els bessons eren del Madrid i els altres eren del Barça. Així que vam tenir tema de conversa per estona. Vam trobar un avi ciclista (70 i "pico", segur), totalment vestit del Barça!!!! Quin crack! Resulta que el que anava amb ell era del Madrid uuufffff Quina bronca que teníen... jejejejeje.

Mas Llunès i Els Àngels els vaig fer solet. Peró al final, la sortideta se'm va fer curta.
Al final van sortir 110km en 4h 00m vel. 27,25 km/h
Avui DIJOUS he sortit a fer una volta (42km amb els Àngels), portava massa hores de rodillo i necessitava sortir. He estrenat rodes noves i seient. Les rodes, fines, fines. I el seient: sense comentaris....jejejejeje


El diumenge que ve vaig a fer la XX Rutes del Montseny 170 km. Espero que no plogui. De moment, pinten bastos....

1 comentario:

Ada Xinxó dijo...

jejeje, quina foto més xula a més la nena saluda, molt bona!