jueves, mayo 06, 2010

RAIN, RAIN......MORE RAIN!

Quina merda de temps! No pararà mai de ploure!

Bé, perdoneu pel meu retard amb l'actualització del blog. Em toca penjar les sortides dels dos caps de setmana passats.

**Dissabte 24/04/2010**
Ruta GIRONA - ELS ÀNGELS - LA GANGA - ROMANYÀ - LLAGOSTERA - GIRONA


Mapa de la ruta


Perfil de la ruta

Total 100 Km en 3h 30min


Mira que he passat vegades per Romanyà i feia ben bé 16 o 17 anys que no em parava a veure el Dolmen de la Cova d'en Daina!!!
**DIUMENGE 02/05/2010**
Ruta GIRONA - LES ENCIES - AMER - SANT MARTÍ SACALM - ANGLÈS - GIRONA
TOTAL 86km en 3h 30min
mapa de la ruta
perfil de la ruta
**La marxa cicloturista de Les Goges ja s'acosta (16 maig) i aquesta setmana toca esforçar-se. Tot i la pluja, amb el que portem de setmana ja he pujat 2 cops a Rocacorba i avui he fet la meitat del recorregut. He donat mitja volta perquè entre la pluja i el fred he acabat fart i a Besalú he enganxat la C66 i cap a Banyoles (on tenia el cotxe). És possible estar a 9ºC en plè mes de maig? I la pluja, no comment... (el que aquest estiu em digui que he d'estalviar aigua, li foto un paraigua pel cul!).
A veure si el temps em permet fer la marxa sencera el diumenge, Rocacorba inclòs. Mireu el recorregut de la marxa aquí.
Salut!

1 comentario:

Ada Xinxó dijo...

Sí, si us plau, que pari de ploure, quina collonada!
Molta sort per aquest diumenge!