lunes, marzo 15, 2010

DE "MORDOR" A "WONDERLAND"

Dissabte 13/03/2010
Després de la que varem liar el cap de setmana passat, em venia de gust anar unes hores JO a sobre la bici i no a l'inversa :-). Per això vaig pillar el carril bici Girona - Olot amb la intenció de fer un puja i baixa peró...... passant per Anglès vaig pensar...calla!!! Santa Bàrbara!!! i vaig fer un intent de pujar-hi (a la carrera de Vilobí hi varem pujar). La neu que quedava pel camí i molts arbres que s'havien d'anar apartant em van fer donar mitja volta a mitja pujada.

Aquí encara es podia anar fent...

Es complica la cosa....

Hasta aquí! Mitja volta!

Com que havia fet pocs Kms i portava poca estona pedalant, vaig decidir enganxar el carril bici altre cop i arribar fins a Amer. Allà vaig agafar el camí cap a Sant Julià de Llor i, un cop a Bonmatí, carril bici i cap a casa.

** Al final van sortir 60 Kms en 2h 30'

Dilluns 15/03/2010

Avui dilluns he sortit a fer una volta pels corriols de darrera de casa i no he pogut per la quantitat d'arbres caiguts.... He acabat fent 42 Kms de pista. Això em fa pensar molt negativament de cara als "100Kms Camins de les Guilleries". No crec que es faci ja que el traçat previst estarà ple d'arbres caiguts, ja planyo al que els hagi de retirar...no sé, ja veurem...


Així està Adri 1 setmana després de la "Tormenta Prefecta!


2 comentarios:

Ada Xinxó dijo...

Ei Jordi quina casualitat, el Santi i jo teníem un supersopar divendres a Girona i dissabte vem aprofitar per fer pel carrilet Girona-Olot-Girona, o sigui que gairebé ens trobem! D'Amer a Olot estava fatal, cada vegada més fang i neu desfent-se vem arribar marrons de dalt a baix!

JORDI ROMERO dijo...

Un altre dia que pujeu a Girona, aviseu! Prometo una super-ruta! Només si han apartat els arbres, tots els camins de per aquí estan fatal...