sábado, marzo 27, 2010

JA TINC LA "FLACA"!!!!!

Aquesta setmana, res de res. No he pogut fer ni una trista hora de rodillo. He tingut molta feina i dijous havia d'entregar una comanda molt gran. Aquesta circumstancia em va fer treballar 36 hores seguides per poder cumplir!!! La comanda va estar llesta a temps!

He decidit aparcar la BTT fins passat l'estiu, ja que soc mes de carretera, jo. Nomes l'agafare el 25 d'abril si al final es fan els "100Kms Camins de les Guilleries". Pel que fa a entrenaments, començo el pla de 9 setmanes per les 24 hores de Montjuic, tinc fins el dia 15 d'abril (tanquen inscripcions barates), per decidir si hi vaig. De moment en tinc moltes ganes, pero comença un periode durillo d'entrenos...
El divendres, amb la feina feta, com que em trobava molt cansat, no vaig fer res d'esport i em vaig dedicar a donar la ultima capa de vernis que tenia pendent a la bici de carretera. Avui dissabte, l'he montada i dema l'estrenare en una sortida d'uns 90 km.

Tenia dos opcions: gastar-me 1500 € en una bici nova o 50 € en pintura i vernis + 400 € en unes rodes Mavic (que encara m'han d'arribar). El resultat crec que ha estat decent, tenint en compte que era la primera vegada que ho feia.

Us deixo amb un abans i despres:

Abans (no us en foteu dels parafangs. A l'hivern van de puta mare per entrenar!!!)




Fotos d'aquesta tarda mateix, no ha quedat malament, no?
Bueno! Ara me'n vaig a la piscina a veure si m'ofego mentre intento nedar una mica...
PD: se escriure be, el que passa es que en aquest teclat no funcionen els accens!!!!!

1 comentario:

Ada Xinxó dijo...

T¡ha quedat molt guapa! En serio que no penses tocat la btt??? que fort!